24
msg life SlovakiaPracovná ponukaProject Management Officer

Project Management Officer

Ponúkame ti prácu na pozícii Project Management Officer s nemeckým a anglickým jazykom. Tvojou hlavnou náplňou práce bude podpora projektových a programových manažérov pri vedení ich projektov v priebehu implementácie projektu. Ako Project Management Officer sa staneš prvým kontaktom pre našich klientov a projektový tím.

Pracovať budeš na Home Office a občas si zájdeš aj do našej kancelárie. Pracovná pozícia je vhodná pre tých, ktorí hľadajú stabilné pracovné miesto a prácu na medzinárodných projektoch.

Home Office

1 400 € bruttoKonkrétna výška mesačnej mzdy závisí od znalostí a skúseností kandidáta.

Hlavný pracovný pomer
Živnosť

Nemecký a Anglický jazyk (B2)

Aktuálne hľadáme pre náš tím Project Management Officer , ktorý bude mať možnosť podieľať sa na zaujímavých projektoch medzinárodnej IT spoločnosti msg life Slovakia. Tvojou primárnou úlohou bude podporovať projektových a programových manažérov pri vedení projektov, kontrolovať čas pracovníkov na projektov, vytvárať reporty a vyhodnocovať ich. Pokryješ vybrané administratívne a organizačné úlohy na jednotlivých projektoch.

Vítané sú preto predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii. Výhodou je tiež prehľad v oblasti IT. Ideálny kandidát na Project Management Officer by mal mať aj osobnostné predpoklady ako samostatnosť, logické a analytické myslenie a dobré komunikačné a organizačné schopnosti. Okrem bohatej ponuky benefitov u nás nájdeš aj neformálnu atmosféru a super kolektív. Pobočky máme v mestách Bratislava, Žilina a Košice.

Čo ťa u nás čaká

  • Podpora projektových a programových manažérov pri vedení ich projektov v priebehu plánovania, implementácie a ukončenia projektu.
  • Podpora pri priraďovaní zákaziek, projektov a aktivít do našich analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
  • Kontrola času pracovníkov na projekte, návrh a priraďovanie aktivít na konkrétne projekty a ich nasadenie v plánovaní.
  • Kontrola projektových nákladov a komunikácia s účtovným, fakturačným a kontrolingovým oddelením spoločnosti.
  • Zavádzanie a vylepšovanie procesov a ich koordinácia rámci projektu.
  • Samostatné vytváranie reportov a vyhodnotení a následná zodpovednosť za ich spracovanie a kontrolu.
  • Príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty. Schvaľovanie účtovných dokladov po dohode s projektovým manažérom v interných systémoch. Evidencia účtovných dokladov.
  • Evidencia, kontrola a znalosť zmluvných podmienok týkajúcich sa projektu.
  • Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom.
  • Aktívna účasť na interných a zákazníckych meetingoch, ktoré prebiehajú online.
  • Pokrytie vybraných administratívnych a organizačných úloh na projekte.
  • Firemná kultúra, ktorá je založená na priateľskom a neformálnom prostredí.
  • Prostredie, ktoré intenzívne podporuje vzdelávanie a odborný rast.
  • Dlhodobá spolupráca.
Home Office pracovná pozícia Assistant Project Manager 

Čo od teba očakávame

  • Veľmi dobré znalosti v MS Office.
  • Veľmi dobré komunikačné schopnosti v nemeckom a anglickom jazyku.
  • Skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnosti.
  • Znalosť a prehľad v oblasti IT.
  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
  • Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie, flexibilitu, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.

Prečo sa u nás zamestnať

Náš zamestnanecký program a benefity vnímame ako motiváciu, podporu a vďaku za tvoje pracovné nasadenie a snahu. Aby sme sa mohli sústrediť na dôležité úlohy, potrebujeme sa v práci cítiť dobre. Veríme totiž, že základom silnej a úspešnej spoločnosti sú spokojní zamestnanci.

Pridaj sa k nám